Kluzký – Pavel Korněv – Fantom Print 2015

Kluzký je druhý díl z rozsáhlé dystopické série Příhraničí. Četl jsem už první díl pojmenovaný Led a ten se mi celkem líbil. Když jsem se o tom zmínil na Facebooku, tak mi bylo řečeno, že knihy v této sérii jsou všechny na jedno brdo a ještě dobrý je tak druhý díl a pak už to jde kvalitou dolů. Tak jsem si, řekl, že asi v sérii nebudu pokračovat ale jelikož druhý díl vyšel v češtině a já měl chuť na něco oddychového, tak jsem sáhl po dalším dílu.
— Kupodivu pokračování Ledu bylo ještě lepší než ten první díl. Tam mi dost vadilo, že autor moc tlačí na pilu a těch potvor a akce tam bylo komicky moc. V druhém dílu autor ubral na rychlosti a to pomohlo. Ne, že by to nebyla akční fantastika ale akční pasáže jsou zde prokládány klidnějšími pasážemi. Stále tu máme magii, politiku, anomálie z jiné dimenze a další ingredience z prvního dílu. Dokonce hlavní hrdina Kluzký je jen jiná přezdívka našeho známého Leda z prvního dílu.
— Knihy ze série Příhraničí je mix sci.fi, fantasy a akčního postapa, který se odehrává v ruské divočině, kam se dostanou různé nebezpečné entity, flora a fauna z cizího nepřátelského světa. Lidé žijící v této zóně se s nebezpečím vyrovnávají různě. Používají jak moderní zbraně, tak historické zbraně a často i magii. Pokud tedy máte náladu na něco brakovějšího ve stylu Kulhánka či Kotlety, tak Kluzký by se vám měl líbit.

Tiráž
Vydal: FANTOM Print v roce 2015
Překlad: Markéta Klobasová
Obálka: Dominik Broniek
Původní název: Скользкий
Rok původního vydání: 2006
Počet stran: 352
Vazba: brožovaná
ISBN: 9788073983338

Napsat komentář