Pastrami – Malcolm XD – W. A. B. 2019

Od anonymního blogera, známého pod přezdívkou Malcolm XD jsem četl už jeho prvotinu Emigracja a občas jsem se smál nahlas a celou knihu jsem si moc užíval, takže jsem audioknihu tohoto anonymního autora ihned stahoval do mobilu abych jej mohl co nejdříve poslechnout.
— Pastrami je taková sbírka delší a kratších povídek z života obyčejných Poláků se spoustou autobiografických prvků. Opět jsem dostal obrovskou porci skvělého humoru. Obrovská škoda je, že kniha je je velmi krátká. Oproti Emigracje jsou příběhy v Pastrami snad ještě lépe vypointované a naprosto parádní jsou stručné portréty různých postav a postaviček a skvělé je i to jak určitý archetyp dokáže pojmenovat konkrétním křestní jménem.
— Opravdu nemohu vybrat, který příběh je nejlepší a který vypíchnout. Zda je to příběh o jeho otci, story o vyklízení sklepa a nalezení vibrátoru nebo příběh o tom, jak došlo k tomu, že se vynášení smetí zvrhlo v exhumaci pár dní pohřbeného psa v společnosti drsného mukla s vizáží Ninji z Die Antwoord. Prostě většina historek začíná jako běžná denní rutina, která se shodou mnoha náhod zvrhne v nějakou super absurdní situaci.
— Jak už jsem se zmínil – i Pastrami jsem si hodně užíval a to tak, že jsem se párkrát smál nahlas. Takže určitě doporučuji.

Tiráž
Vydalo: W. A. B.v roce 2019
Čte: Józef Pawłowski
Délka: 3 hod 13 min
Formát: eaudiobook
ISBN: 34074794

Napsat komentář