Selfies – Jussi Adler-Olsen – Host 2017

V poslední době mne poslední díly detektivních sérií, které jsem četl trošku zklamávaly a tak když jsem sáhl po Selfies do nedávné doby poslední knihy ze série Oddělení Q, měl jsem trošku strach, jak to dopadne. Už nějakou dobu jsem se do čtení krimi moc nehrnul ale chtěl jsem si přečíst něco česky a nechtěl jsem se pouštět do nějaké nové série.
— Ze začátku jsem měl trochu chuť knihu odložit, protože se mi zdála dost depresivní ale nakonec jsem se překonal a s ubývajícími stránkami se to začalo lepšit a finále bylo hodně dobré a nutno říci i až dojemné. Takže jsem nakonec zas tak nelitoval, že jsem po delší době sáhl po dobré detektivce.
— I když považovat knihy Adlera-Olsena za pouhé detektivky je přinejmenším sporé. většinou zde najdeme nejen výrazné sociální prvky ale také je dost prostoru věnováno osobnímu životu nejen hlavního hrdiny ale i některých jeho kolegů. A v tomto dílu je největší pozornost věnována Rose. Také jak je v novějších krimi románech běžné sledujeme vyšetřování několika různých kriminálních případů, které se ve finále propletou do sebe.
— Jussi zde dost tepá společenské nešvary dánské společnosti a detektivům ze suterénu se navíc do vyšetřování začne plést štáb televizního vysílání. Vyprávění jako vždy, vidíme z pohledu několika osob z obou stran barikády. Dostane se nám slušná dávka nejen starých rodinných tajemství ale i intrik v rámci kodaňské policie. Nebudu ale převyprávět děj knihy ale jen konstatuji, že i tento díl mohu doporučit už se těším na další díl, ve kterém by měly vyplout na světlo tajemství z minulosti Asada.

Tiráž
Vydal: Host v roce 2017
Originální název: Selfies
Překlad: Kristina Václavů
Rok původní vydání: 2016
Počet stran: 512
Vazba: brožovaná
ISBN: 9788075774309

Napsat komentář