Já, Poutník – Terry Hayes – Knižní klub 2014

V jedné době byla tato kniha hodně oslavována ale na druhou stranu jsem dosti skeptický k nálepkám Bestseller, který v Knižním klubu dávají snad na všechny knihy, takže kredit mají hodně malý.
— Po Poutníkovi jsem sáhl, když jsem si chtěl odpočinout od polštiny a pro změnu si přečíst něco v rodném jazyce. Jako často u těchto oštemplovaných knih bývá, tak zážitek neodpovídá očekávání, která si čtenář udělá na základě vyhajpovaných recenzí.
— Kdyby nebylo toho hajpu kolem, tak v knize dostanete to, co by nejspíše čtenář od této knihy očekával: slušně napsaný thriller, při jehož čtení mizí stránky rychlostí slušně vyladěného sporťáku a nejspíše se knize nic nedá vytknout ani z hlediska pravdivosti různých bakteriologických či geopolitických faktů. Různých dějových zvratů je zde také dost ale přesto si nemohu pomoci ale mám takový dojem, že tu něco chybí. Nějaký přesah, méně šablonovité postavy a občas jsem se přistihl, že fandím spíše Saracénovi jak Poutníkovi.
— Každopádně pokud si chcete dopřát pořádnou dávku napětí při níž chcete vypnout mozek po náročném zaměstnání, povinnostech nebo studiu a nemáte chuť řešit něco náročného nebo závažného, pak s klidem po této knize sáhněte. Děj budete hltat, čísla stárnek se vám budou před očima ubíhat jak stromy v šikansenu ale po přečtení stejně rychle obsah knihy zapomenete. Ale to není chyba, pokud vám jde právě o toto.

Tiráž
Vydal: Knižní klub v roce 2014
Původní název: I am Pilgrim
Rok původního vydání: 2013
Překlad: Pavel Medek
Počet stran: 760
Vazba: brožovaná
ISBN: 9788024245805

Jeden komentář Přidejte váš

Napsat komentář