Jen aby, řekla moje žena – Michael Třeštík – Motto 2017

Útlá zelená knížečka o stopadesáti stranách nabízí výběr facebookových statusů Michaela Třeštíka, která komentují jak velké dějiny naše i celosvětové, tak blbosti z bulváru a žernských časopisů ale hlavně jho postřehy z každodenního života.
.
„Mám rád trika, co mají díru na hlavu hodně těsnou. Když se ráno takovým trikem protlačím, tak mě to hned učeše a moje žena pak má pocit, že o sebe dbám.“
.
Hodně se mi líbí, že Michael si ve svých statusech dělá nejvíce srandu sám ze sebe a z toho, co přináší jeho stárnutí. většinu svých mikropříběhů má pěkně vyskládaných a zakončených vtipnou punch line (pokud použijeme terminologii stand upů, kterým se tyto příběhy podobají) nebo pointou (pokud použijeme terminologii klasické literatury).
.
„Je to častá otázka, jestli člověk má, nebo nemá investovat do designového nábytku, ale ono je to celkem jasné. Například designové knihovny jsou pro ty, kdo potřebují mít v bytě knihovnu. Normální knihovny jsou pro ty, kdo potřebují mít v bytě knihy.“
.
Docela zajímavý prvek této knihy je to, že zpravidla poslední větu kapitoly použije autor jako nadpis kapitoly. A logicky název této knihy je poslední věta v celé knize. To je docela dobrý nápad a nevzpomenu si, že by někdo něco podobného někdy použil.
.
„Proč se mám takhle stresovat, já ty zprávy snad vůbec nebudu číst. Jako by nestačilo Řecko, Islámský stát a Putin, je tu další problém. není vůbec jasné, jestli si Amber Rose vzala kalhotky.“
.
Knihu pokud jste zvyklý číst přelouskáte za jeden delší večer nebo za víkend, když se budete moc rozptylovat vším možným. Ale pobavíte se celkem hodně, protože většina těch statusů jsou opravdu vtipné. Ať už to jsou příběhy o jeho slabosti pro sladké nebo jeho malování a časté nákupy různých pastelů nebo příběhy s rodinou fenkou Bois.
.
„Celý život si důležité věci dávám vždycky do pravé kapsy. U kalhot, u saka, u kabátu, všude. A celý život je pak nejdřív hledám v levé kapse a trochu se vyděsím, že tam nejsou. Asi nějaká porucha.“
.
Tiráž
Vydalo: Motto v roce 2017
Počet stran: 150
Vazba: tvrdá
ISBN: 9788026709817


Napsat komentář