Temné lesy – Harlan Coben

Do čtení této knihy jsem se pustil víceméně zcela na slepo. Měl jsem jen nejasné tušení, že jsem někde už jméno Harlan Coben zahlédl ale jistý jsem si nebyl. Ale anotace nevypadala špatně, tak jsem to zkusil.
— A kupodivu jsem byl spokojen. Kniha byla mírně nad průměrem a během čtení jsem nenarazil na nic, co by mi vysloveně vadilo. Kniha je celkem dobře namíchaným mixem společenského románu, detektivky a duchařské historie.
— Vyprávění má dvě hlavní dějové linky a stejně tak i dvě hlavní časové roviny. V první dějové lince hlavní hrdina zastupuje mladou chudou černoškou striptérku / prostitutku v procesu s bohatými bílými vysokoškoláky, kteří ji na školním večírku znásilnili. Rodiče studentů se snaží použít všech možných prostředků aby své potomky ochránili před odsouzením.
— Když je hlavní hrdina přizván k identifikaci těla neznámého mrtvého, poznává vám něm svého přítele z mladosti, o kterém se domníval, že je mrtvý. Měl být zavražděn společně s jeho sestrou v táboře, který sousedil s temnými lesy a tyto vraždy byly první v řadě, které spáchal dnes již odhalený a odsouzený sériový vrah.
— Příběh se poté začíná více a více zamotávat. Hlavní hrdina se začne znovu setkávat se spoustou lidí ze své minulosti a pátrání, které hrdina rozjede se začne ubírat hluboko do minulosti nejen jeho vlastní rodiny. Má podezření, že téměř všichni mu lžou, klamou jej nebo si spoustu informací nechávají sami pro sebe. Když nebyl až do nedávné doby mrtvý jeho přítel, pak ani jeho sestra nemusí být mrtvá. Čemu tedy věřit?

Zanechat Odpověď

