Telegraph Avenue – Michael Chabon – Odeon 2014

Měl jsem od této knihy obrovská očekávání a možná i díky tomu jsem ji dočetl s rozporuplnými pocity. napsaná je skvěle, o tom žádná, spousty popkulturních odkazů vždycky rád uvidím ale asi jsem se nějak v té spoustě postav a jejich interakcí trochu zamotal. Škoda, Kavalier a Clay byli dokonalí. Tady mi něco scházelo a nebo jsem prostě nebyl správně naladěn, či měl příliš vysoké očekávání a proto mně TA nerozsekal tak epicky jako Kavalier s Clayem.

3 thoughts on “Telegraph Avenue – Michael Chabon – Odeon 2014

  1. lostsoul2015 napsal:

    Tuto knihu jsem si koupila v angličtině hned poté, co vyšla. No a co se asi tak stalo? Jak jsem se na ni nejdřív tolik těšila, tak jsem se pak začala bát, že se mi nebude líbit a leží mi doma už druhý rok neotevřená!!! Kavalier a Clay je jedna z nejúžasnějších knih, co jsem kdy četla, takže chápu, že očekávání musela být veliká. Uvidím, co to udělá se mnou, až se do ní jednou konečně začtu 🙂

    To se mi líbí

      • lostsoul2015 napsal:

        Mě hodně nadchl i Židovský policejní klub. Píše dobře, ale dalšího Kavaliera…… už asi nenapíše 😦 Musíme ho číst pořád dokola a hlavně ho všem doporučovat, zásadní to dílo světové literatury!

        To se mi líbí

Zanechat Odpověď

